Znajdź nas
🎅Złap miód na czas! Zamów do 22.12, 12:00 i wręcz słodki Prezent Bliskim.🎅
Darmowa dostawa od 199,00 zł

Odstąpienie od umowy

Reklamacja

  • Reklamację z tytułu wady Towaru albo niezgodności Towaru z zawartą Umową sprzedaży na odległość można złożyć:
    1. za pośrednictwem Elektronicznego formularza reklamacyjnego;
    2. w formie pisemnej na adres siedziby Sprzedającego lub poprzez e-mail na adres sklep@pasiekipysiakow.pl.
  • W zgłoszeniu należy określić wadę, jaką zdaniem Klienta Towar posiada, żądania wobec Sprzedającego oraz jeżeli jest to możliwe – udokumentować rzeczoną wadę oraz przedstawić dowód zakupu Towaru w Sklepie Internetowym. Sprzedawca obowiązany jest udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli nie udzielił odpowiedzi w ww. terminie uważa się, że uznał reklamację. Odpowiedź na reklamację Sprzedawca przekazuje Klientowi na piśmie lub Trwałym Nośniku.
  • Kroki jakie musi podjąć Klient celem złożenia reklamacji, w tym sposób doręczenia Sprzedawcy reklamowanego Towaru wskazane są w na poszczególnych etapach w Elektronicznym formularzu reklamacyjnym.
  • W przypadku uznania przez Sprzedawcę reklamacji za uzasadnioną: koszty wymiany, naprawy, w tym koszt przesyłki związanej z reklamacją Towaru ponosi Sprzedający.
  • Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Konsumenta, a także Przedsiębiorcy indywidualnego za brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży na odległość na zasadach, które wynikają z ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta.
    1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży zawartą na odległość istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba, że termin przydatności Towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę jest dłuższy.
    2. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany Towaru w terminie 14 dni od dnia uznania reklamacji. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedający.
    3. Konsument udostępnia Sprzedawcy Towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera Towar na swój koszt.
  • Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towary wolne od wad i jest odpowiedzialny względem Przedsiębiorcy za wady zakupionego Towaru na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.
  • Dostarczanie Konsumentowi lub Przedsiębiorcy indywidualnemu Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej odbywa się na zasadach, które wynikają z ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta.
    1. Treść cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy Treść cyfrowa lub środek, który pozwala na uzyskanie dostępu do Treści cyfrowej lub pobranie Treści cyfrowej, zostały udostępnione Konsumentowi lub fizycznemu lub wirtualnemu urządzeniu, które Konsument wybrał samodzielnie w tym celu, lub gdy Konsument lub takie urządzenie, uzyskali do niej dostęp.
    2. Usługę cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy Konsument lub fizyczne lub wirtualne urządzenie, które Konsument wybrał samodzielnie w tym celu, uzyskali do niej dostęp.
    3. Sprzedawca doprowadza Treść cyfrową lub Usługę cyfrową do zgodności z umową w terminie 21 dni od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej do zgodności z Umową ponosi Sprzedający.
  • Kupione u nas towary zwrócisz łatwo i tanio w każdym Paczkomacie InPost

    W naszym sklepie nie musisz się martwić o to, że wybrany rozmiar nie będzie pasował lub w jakikolwiek inny sposób nie spełni Twoich oczekiwań. Dzięki integracji naszego sklepu z tanimi zwrotami Paczkomatami InPost kupujesz bez stresu i obaw, że zwrot zakupionego towaru będzie drogą przez mękę.

    Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny. Jeśli więc towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go do nas odesłać w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Wszystkie zwroty w naszym sklepie obsługiwane są przez bardzo prosty kreator zwrotów, który daje możliwość odesłania do nas paczki zwrotnej Paczkomatem InPost.

    Wybraliśmy InPost, jako naszego zaufanego partnera dla przesyłek zwrotnych, ze względu na:

    • Prostą obsługę odsyłania towaru do naszego sklepu - wybierasz towar do zwrotu lub który chcesz zareklamować, generujesz i drukujesz etykietę na paczkę, którą nadajesz w dowolnym Paczkomacie w Polsce (należy przy tym pamiętać że wygenerowana etykieta jest ważna przez 30 dni);
    • Komfortowe położenie ponad 4000 Paczkomatów w całym kraju, których stale przybywa;
    • Wygodną i szybką wysyłkę towaru bez kolejek 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

    Dzięki naszej współpracy nie musisz więc czekać na kuriera. Wystarczy, że wydrukujesz automatycznie wygenerowane dokumenty i np. w drodze do pracy zostawisz przesyłkę w dogodnym dla Ciebie Paczkomacie.

    Korzyści jakie odnosisz dzięki narzędziu do zwrotów w naszym sklepie.

    Łatwo

    Dodawanie zwrotu zostało sprowadzone do sześciu prostych kroków stanowiących kreator zwrotu. Kreator automatycznie wygeneruje dla Ciebie etykietę, którą musisz jedynie wydrukować. Dzięki temu nie tracisz czasu na ręczne wypełnianie żadnych dokumentów!

    Szybko i bezproblemowo

    Dzięki automatyzacji procesu oszczędzasz czas i nerwy, nie musisz nigdzie dzwonić, ani z nikim negocjować warunków zwrotu.

    Wygodnie

    Dokument zwrotu wraz z etykietami na paczkę wygenerujesz w kreatorze zwrotów. Po przygotowaniu paczki nie musisz czekać na kuriera. Zabierasz ją ze sobą w drodze do pracy lub szkoły i zostawiasz w dowolnym Paczkomacie.

    Tanio

    Opłata za dokonanie zwrotu to tylko 10,32 zł przy czym nie musisz jej opłacić w momencie dodawania zwrotu, czy generowania etykiety - zostanie ona odliczona od kwoty, którą zwrócimy Tobie za odesłany towar. Zależy nam na Twojej pełnej satysfakcji.

    Bezpiecznie

    Wszystkie zwracane przesyłki są ubezpieczone do wartości 200 zł.

    Dokonaj zwrotu w 3 prostych krokach!

    W naszym sklepie nie musisz się martwić o to, że wybrany rozmiar nie będzie pasował lub w jakikolwiek inny sposób nie spełni Twoich oczekiwań. Dzięki integracji naszego sklepu z tanimi zwrotami Paczkomatem kupujesz bez stresu i obaw!

    1 Wydrukuj formularz Wygeneruj dokumenty zwrotu wraz z etykietami adresowymi, a następnie wydrukuj je.
    2 Wyślij paczkę Włóż zapakowany towar wraz z dokumentem zwrotu do kartonu i dobrze go zaklej.
    3 Zwrot pieniędzy Otrzymasz zwrot pieniędzy do 14 dni od otrzymania przez nas zwrotu.

    Szczegóły dotyczące kroków przekazania zwrotu:

    • Zaloguj się na swoje konto, a następnie w panelu zwrotów wybierz towar, który chciałbyś zwrócić;

    • W kolejnych krokach wybierz zwrot klikając na opcję „Skorzystam z przesyłek sklepu” oraz wybierając formę w jakiej chcesz otrzymać zwracane pieniądze;

    • Wygeneruj dokumenty zwrotu wraz z etykietami adresowymi, następnie wydrukuj je i koniecznie podpisz dokument zwrotu;

    • Włóż zapakowany towar wraz z dokumentem zwrotu do kartonu przeznaczonego do wysyłki i dobrze go zaklej. Możesz wykorzystać karton, w którym otrzymałeś zamówione towary. Udaj się do dowolnego Paczkomatu InPost, gdzie nadasz przesyłkę szybko i wygodnie, 24h/7. Pamiętaj, że gabaryty paczki nie mogą przekroczyć wymiarów 41 X 38 X 64 cm oraz wagi 25 kg.

    • Zwrotu pieniędzy, w formie wybranej w kreatorze zwrotu, dokonamy w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o odstąpieniu od umowy. Z reguły trwa to jednak krócej. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia przez Państwa dowodu jej odesłania.

    Powyższa procedura nie jest warunkiem skorzystania z ustawowego prawa odstąpienia od umowy oraz w żaden sposób go nie ogranicza.

    Zwróć produkty w łatwy sposób bez drukowania etykiety.
    Zobacz jakie to proste! Wystarczą trzy kroki, aby sprawnie zrealizować zwrot!
    Przygotuj paczkę
    Bezpiecznie zapakuj zwracane produkty. Możesz dołączyć formularz odstąpienia od umowy.
    Kup kod nadania przesyłki
    Przejdź na stronę zwrotów Smile.pl i uzupełnij swoje dane. Adres sklepu zostanie uzupełniony automatycznie. Opłać kod umożliwiający nadanie przesyłki.
    Nadaj przesyłkę w paczkomacie InPost
    Otrzymany kod nanieś na paczkę zwrotną i nadaj w dowolnym paczkomacie inPost. Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany zgodnie z regulaminem sklepu.

    Prawdziwe opinie klientów
    5 / 5.0 37 opinii
    pixel